Gimnastica pentru barbati cu prostatita, Ce este bun pentru o femeie și un bărbat


Despre site Exercitiile kegel pentru barbatii cu prostatita Chiar și în mijlocul secolului trecut, un ginecolog gimnastica pentru barbati cu prostatita eminent Arnold Kegel a dezvoltat un sistem de exerciții pentru pacienții săi - gravide și a dat naștere la femeile care suferă de slăbiciune a mușchilor pelvieni.

Рубрика: Medicamente pentru inflamație, infecție, prostatită

Gestației și nașterea unui copil cât mai mult posibil să se întindă și fără ca muschii nu prea strans de divizie inferioară, ceea ce duce la incontinenta urinara si pierderea de placere de la sex, astfel încât calitatea înaltă a vieții nu a fost mai mult. Kegel, la acel moment deja este un profesor de medicina, a dezvoltat un set de exerciții simple, ceea ce a dus în mod eficient în tonusului muscular, bazin și femeile presărat a face zona intima, chiar mai ferm decât înainte de livrare.

prostatitis crónica se cura

Ca rezultat, doamnele au uitat nu numai despre problemele cu toaletă într-un mic, dar a lovit succesul său bărbați în bucuriile de dragoste. Ce este bun pentru o femeie și un bărbat După moartea unui medic minunat, care a revenit bucuria de mii de femei din întreaga lume au ajuns la concluzia că, odată ce structura musculară în zona organelor genitale ale ambelor sexe sunt similare, atunci exercitiile Kegel pentru barbati va fi nu mai puțin util.

Exercitiile kegel pentru barbatii cu prostatita

În cazul în care jumătate bine, gimnastica pentru barbati cu prostatita primul rând pentru a rezolva problemele vezicii urinare, și chiar activitatea sexuală a fost un bonus, gimnastica intime bărbați au stăpânit, în scopul de a crește potența și de a îmbunătăți toate aspectele legate de actul sexual și au dovedit foarte bine.

Ca urmare a unei pregătiri obișnuite, conform metodei lui Kegel, adaptată pentru bărbați, puteți obține rezultate decente în mai multe direcții deodată. Principiul exercițiilor Kegel Diafragma a podelei pelviene - un corset muscular-pachet ca, mocheta intreaga cavitate pelviana si organele de sprijin care antrenează mușchiul numit pubian-coccigiană, deoarece începe de la pubis, iar finalizarea acestuia este atașat la partea din spate a pelvine oaselor coccis.

Mușchiul este responsabil pentru sistemul genito-urinar: controlează rect, ureter și fluxul sanguin al penisului, care este, din cauza asta, ești în timp util pentru a defeca, urina si avand o erectie.

Atunci când mușchiul pubococcygeus este elasticitate slabă sau inițial podrasteryal în timp sau din cauza pasiunii sedentar și pat de odihnă pentru un cuplu cu libații, circulația sângelui este slabă, precum și erecție.

visculita si prostatita

Fluxul de putere poate apărea în orice, momentul gimnastica pentru barbati cu prostatita mai nepotrivit, asigurând, în cazul în care nu eșec, atunci cu siguranță, jena. Umnichki dezvoltat de Dr. Deoarece cea mai mare parte a mușchiului pubis coccis și este responsabil pentru golirea vezicii urinare, deoarece chiar masculii cele mai violente merge la toaleta este încă mai mult decât dragostea, iar formarea legată de gimnastica pentru barbati cu prostatita întrerupe urinare la voință.

Acest lucru nu înseamnă că exercițiile sunt efectuate numai în toaletă, dar pentru a simți mușchiul și pentru a începe să controleze este mai ușor atunci când pipi. Puteți face acest lucru în mod regulat, "furnizlivaya" ultimele picături sau, în așteptare, atunci când nu există nici o oportunitate de a scuti.

Ca formare vă va învăța cum să se întindă mușchii, peredavlivaya canalul urinar, și de-a lungul venele care alimenteaza penisul, atunci când este nevoie.

Tratamentul prostatitei acasă rapid: metode, mijloace, gimnastică

O parte practică a gimnasticii bărbaților de la profesorul Kegel Pentru a afla exerciții Kegel pentru bărbați, trebuie să recunoască mai întâi musculare pubococcygeus, pentru că nu toată lumea știe anatomia sa, majoritatea se bucură pur și simplu darurile naturii, fără a intra în detalii.

Există două modalități de a găsi cu siguranță un trambulină pentru instruire: În timpul procesului de urinare întrerupeți jetul - tot ce este tensionat din exterior și din interior și există mușchiul drept. Pentru unii, aceasta este dificilă sau imposibilă, apoi se antrenează până când aceasta se desfășoară, ea va fi deja pregătirea pentru complexul de bază, fără de care nu are sens să treacă, doar mușchiul complet relaxat nu poate fi controlat.

Cu o erecție încercați să faceți un membru al mișcării pendulului, dar nu în lateral, ci în sus și în jos. Nu săriți la penis pentru a leagă, ci pentru a înclina mușchii pelvieni, forțându-i să controleze mișcările.

calcifierea prostatei tratament naturist

După ce ați găsit obiectul de antrenament, alternând tulpina și relaxați mușchii pentru un timp, acest lucru vă va permite să simțiți contracțiile interioare și să le reproduceți ulterior în timpul sesiunilor. Complexul este alcătuit din mai multe acțiuni succesive, dar toate se bazează pe tensiune și restul alternante ale mușchiului pubian-coccygeal la intervale diferite. Puteți începe cu primul exercițiu, și mai târziu să înveți treptat, când mușchiul este gimnastica pentru barbati cu prostatita puțin instruit.

Exercițiul 1 Ritmice tulpina si relaxa muschi, depunând efort maxim, fără a întârzia în orice poziție. În primul rând, sunt suficiente zece până la cincisprezece repetări, deoarece elasticitatea crește, este necesar să se aducă până la o sută.

Exerciţiile Kegel

Într-o zi, trebuie să efectuați două, sau mai bine, trei abordări, cu intervale egale. Exercitarea 2 Încearcă încet musculare și țineți câteva secunde, relaxați-vă încet, repetați.

Pentru început, sunt suficiente intervale de trei secunde, dar mai târziu este necesar să se aducă timpul în tensiune și în repaus la douăzeci de secunde. Este puțin probabil ca fiecare casă de metronom să fie salvată de numărarea unui copil: o dată, de două ori și trei și până când se va opri. Realizați cel puțin zece repetări, aducând la cincizeci, cel puțin două abordări pe zi.

Toți doctorii vor fi de acord că o condiție esențială este o viață activă și un stil de viață sănătos. Exercițiile fizice reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de a lupta împotriva prostatei mărite, rezultat al așa-numitei hiperplazii prostatice benigne BPH. Chiar și un antrenament scurt, dar regulat, în mod ideal în fiecare zi, ne poate ajuta să ne menținem în plină formă și să ne păstrăm greutatea optimă, deoarece obezitatea este, de asemenea, parțial responsabilă pentru bolile asociate prostatei. Ce poți face? Încearcă să introduci în activitatea zilnică plimbări scurte, jogging, tenis sau antrenamente de sărit coarda.

Puteți face alternativ cicluri de exerciții ritmice și prelungite sau alternativ, pe măsură ce trageți. Exercitarea 3 Începeți să le strângeți încet musculatura, țineți-vă câteva secunde, tensionați-o puțin mai tare, stați, tensionați și mai mult, țineți-vă. Relaxați-vă în etape, cu întârzieri, precum și tensionați.

  • Tragerea în zona inghinală din cauza prostatitei
  • Tratamentul prostatitei în bishkek
  • Exerciții de tratament cu video de prostatită

În mod ideal, trebuie să împărțiți tensiunea musculară în cinci până la șase intervale până când ajungeți la un vârf, cum ar fi relaxarea. Zece repetari in doua abordari sunt suficiente.